ΝΕΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

6/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

Ricky Martin-Paloma Mami-«Qué Rico Fuera (How Sweet It Will Be)»

Ο παγκόσμιος καλλιτέχνης και νικητής πολλών Grammy, Ricky Martin ξεκινά το 2021 με φρέσκια και πρωτότυπη μουσική, το χορευτικό hit «Qué Rico Fuera (How Sweet It Will Be)», σε συνεργασία με την ανερχόμενη διεθνή καλλιτέχνη Paloma Mami.Το τραγούδι του Ricky και της Paloma, που κυκλοφορεί από την Panik Records και την Sony Music, περιέχει στοιχεία pop, Afro-Latin και urban, ενώ διαθέτει σαγηνευτικούς στίχους που το κάνουν το τέλειο hit για το καλοκαίρι. Το track είναι σε στίχους του Ricky Martin και της Paloma Mami και σε παραγωγή των Wissem Larfaoui, Kevyn Mauricio Cruz και Juan Camilo Vargas. Το video είναι σε σκηνοθεσία από τον διάσημο σκηνοθέτη Jessy Terrero, και γυρίστηκε στο Southern της California.Ο Ricky, ως θαυμαστής της μουσικής της Paloma, επικοινώνησε μαζί της για να συνεργαστούν. Λόγω της πανδημίας ηχογράφησαν τα μέρη τους ξεχωριστά, αλλά αργότερα κατάφεραν να συναντηθούν για να γίνει το music video.O Ricky ήταν πολύ συγκεκριμένος στην επιλογή του για την Paloma «ήμουν εξοικειωμένος με το έργο της καθώς προσπαθώ συνεχώς να ανακαλύπτω νέες φωνές. Όταν το “Qué Rico Fuera” μπήκε στη ζωή μου, σκέφτηκα αμέσως την Paloma. Είμαι τόσο χαρούμενος που καταφέραμε να συνεργαστούμε. Ελπίζω οι fans να νιώσουν τόσο καλά όσο και εμείς κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης του track».
Από την πλευρά της, η Paloma ανέφερε «όταν μου τηλεφώνησε, δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη. Ο καθένας θα αντιδρούσε με τον ίδιο τρόπο όταν πρόκειται να συνεργαστεί με κάποιον τόσο ταλαντούχο όσο ο Ricky. Γι’ αυτό το τραγούδι, βγήκα από το comfort zone μου, έγραψα λίγο πιο προκλητικά από το συνηθισμένο, και μου άρεσε. Οι fans μου θα είναι πολύ περήφανοι για μένα. Η Χιλή, η οικογένειά μου και εγώ είμαστε χαρούμενοι».



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.